Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Poczta głosowa

Poczta głosowa na email

Informacje ogólne

Wszystkie wiadomości głosowe otrzymasz w formacie plików dźwiękowych na skrzynkę poczty e-mail. Odsłuchasz wygodnie, w kolejności wybranej przez siebie. Ważniejsze nagrania będziesz mógł zachować na dysku komputera.

Własne powitanie

Standardowe powitanie poczty głosowej to "Nagraj wiadomość po sygnale". Jeśli nie potrzebujesz własnego powitania, przejdź do części "Konfiguracja usługi".

Nagraj powitanie w formacie WAV 16 bit, 8kHz, mono.

Aby przygotować nagranie, możesz:

1. Wykorzystać darmowy rejestrator dźwięku (dostępny w Windows).

2. Zadzwonić na numer z aktywną pocztą głosową i wykorzystać plik, który otrzymasz na skrzynkę email.

3. Skorzystać z pomocy profesjonalnego lektora. Więcej w części nagrania lektorskie.

Zaimportuj plik do systemu.

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij w zakładkę "Archiwum i pliki .wav".
  • Kliknij w zakładkę "pliki .wav".
  • Kliknij w ikonkę "dodaj plik".
  • Załaduj plik z dysku komputera.
  • Konfiguracja usługi

    Dodaj usługę poczty głosowej.

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij w zakładkę "Skrzynki głosowe".
  • Kliknij w ikonkę "dodaj skrzynkę".
  • W polu "nazwa skrzynki głosowej" wprowadź dowolny opis i przejdź dalej.
  • Wskaż użytkowników, na których adresy mają być wysyłane nagrania i ustal dodatkowe adresy.
  • UWAGA:

    Jeśli chcesz, aby połączenie ze skrzynką głosową następowało tylko w przypadku, gdy telefon będzie zajęty lub niedostępny, podczas konfiguracji skrzynki nie wskazuj żadnego numeru miejskiego. Numer miejski powinien być przypisany do usługi telefon, a w ustawieniach telefonu powinno być ustawione przekierowanie na pocztę. Instrukcja aktywacji przekierowania poniżej.

    Jeśli podczas konfiguracji skrzynki przypiszesz do usługi numer miejski, wtedy poczta głosowa będzie włączać się zawsze po połączeniu z danym numerem.

    Przypisz plik z nagraniem do skrzynki.

    Jeśli zgodnie z powyższymi instrukcjami przygotowałeś i załadowałeś własne powitanie oraz dodałeś w panelu skrzynkę głosową, teraz możesz plik z powitaniem przypisać do skrzynki.

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij w zakładkę "Skrzynki głosowe".
  • Kliknij w ikonkę "ustawienie skrzynki".
  • Wybierz zakładkę "preferencje".
  • Wskaż załadowany wcześniej plik z własnym powitaniem.
  • Aktywacja przekierowania połączeń

    Jak ustawić przekierowanie połączeń na pocztę głosową?

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij zakładkę "telefony".
  • Kliknij w ikonkę "ustawienia telefonu".
  • Kliknij w zakładkę "przekierowania".
  • Wybierz opcję, kiedy ma następować przekierowanie (brak, zawsze, gdy zajęty, gdy nie odbiera, gdy niedostępny).
  • Wybierz obiekt, na który ma być przekierowanie (skrzynka głosowa).
  • Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja