Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Jak to działa?

Jak to działa?

Informacje ogólne

Serwer telekomunikacyjny, podłączony do publicznej sieci telefonicznej znajduje się w centrum operatora, które monitorowane jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Serwer odpowiada za obsługę połączeń wychodzących oraz kierowanie połączeń przychodzących według ustalonych przez Ciebie reguł.

Specjalnie skonfigurowane telefony biurowe łączą się z serwerem call center za pośrednictwem internetu. Wystarczy je podłączyć do routera (tak, jakbyś podłączał kolejny komputer do sieci).

Otrzymujesz dostęp do panelu klienta, dzięki któremu możesz online zarządzać regułami kierowania połączeń, przydzielać użytkownikom numery telefoniczne, zmieniać powitania głosowe itp. Oczywiście, zapewniamy pomoc w konfiguracji.

System numerów wewnętrznych

Każdemu użytkownikowi możesz przypisać dwucyfrowy numer wewnętrzny, aby łatwiej łączyć się z innymi użytkownikami w grupie usług (użytkownicy nie muszą znajdować się w tej samej lokalizacji).

Pakiet publicznych numerów stacjonarnych

Każdemu użytkownikowi będziesz mógł przypisać odrębny numer stacjonarny. Będziesz mógł także ustawić główny numer stacjonarny, po połączeniu z którym rozmowy będą kierowane do poszczególnych użytkowników według ustawionych przez Ciebie reguł (np. po kolei według listy, albo do kilku użytkowników naraz, tak aby rozmawiał ten, który pierwszy odbierze).

Możesz otrzymać nowe numery stacjonarne z naszej puli lub możesz je przenieść od dotychczasowego operatora np. z Orange (TPSA) lub z Netii.


Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja