Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów

Nagrywanie rozmów

Usługa umożliwia automatyczną rejestrację wszystkich rozmów prowadzonych przez użytkowników. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach operatora maksymalnie przez 365 dni. Dostęp do nagrań możliwy jest po zalogowaniu do panelu klienta.

Aktywacja usługi

Jak włączyć usługę nagrywania rozmów?

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij zakładkę "zgłoszenia".
  • Złóż dyspozycję aktywacji usługi nagrywania rozmów za pośrednictwem formularza.
  • Usługa zostanie włączona przez naszego technika najpóźniej w następny dzień roboczy.
  • Korzystanie z usługi

    Jak odsłuchać nagrane rozmowy?

    Wszystkie rozmowy prowadzone przy wykorzystaniu kont telefonicznych będą automatycznie rejestrowane na serwerze. Aby je odsłuchać:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij zakładkę "nagrywanie rozmów".
  • Ustal kryteria wyszukiwania.
  • Wybierz interesujący Cię plik i odsłuchaj go bezpośrenio przy użyciu odtwarzacza .mp3 lub zapisz na dysku.
  • Koszt usługi

    Jaki jest koszt usługi nagrywania rozmów?

    Bez względu na ilość użytkowników, w ramach opłaty podstawowej, otrzymujesz możliwość archiwizacji plików z nagraniami o łącznej maksymalnej objętości 10 GB. Jeśli chcesz, możesz dokupić dodatkowe miejsce na przechowywane nagrania. Aktualne ceny usługi wyszczególnione są w cenniku.

    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja