Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta

Lista stref

Udostępniamy numerację we wszystkich strefach:

  • białopodlaskiej (083),
  • białostockiej (085),
  • bielskiej (033),
  • bydgoskiej (052),
  • chełmskiej (082),
  • ciechanowskiej (023),
  • częstochowskiej (034),
  • elbląskiej (055),
  • gdańskiej (058),
  • gorzowskiej (095),
  • jeleniogórskiej (075),
  • kaliskiej (062),
  • katowickiej (032),
  • kieleckiej (041),
  • konińskiej (063),
  • koszalińskiej (094),
  • krakowskiej (012),
  • krośnieńskiej (013),
  • legnickiej (076),
  • leszczyńskiej (065)
  • lubelskiej (081),
  • łomżyńskiej (086),
  • łódzkiej (042),
  • nowosądeckiej (018),
  • olsztyńskiej (089),
  • opolskiej (077),
  • ostrołęckiej (029),
  • pilskiej (067),
  • piotrkowskiej (044),
  • płockiej (024),
  • poznańskiej (061),
  • przemyskiej (016),
  • radomskiej (048),
  • rzeszowskiej (017),
  • siedleckiej (025),
  • sieradzkiej (043),
  • skierniewickiej (046),
  • słupskiej (059),
  • suwalskiej (087),
  • szczecińskiej (091),
  • tarnobrzeskiej (015),
  • tarnowskiej (014),
  • toruńskiej (056),
  • wałbrzyskiej (074),
  • warszawskiej (022),
  • włocławskiej (054),
  • wrocławskiej (071),
  • zamojskiej (084),
  • zielonogórskiej (068),
  • Najważniejsze informacje

    Wybór numerów

    Czy jest możliwość zamówienia konkretnego numeru?

    Tak, będziesz mógł wybrać dowolny numer z listy aktualnie dostępnych.

    Strefa numeracyjna niezależna od lokalizacji

    Czy numer musi zależeć od lokalizacji klienta?

    Nie, przydzielony numer stacjonarny nie musi zależeć od lokalizacji geograficznej. Na przykład użytkownik z Krakowa może zamówić numer ze strefy warszawskiej.

    Polski numer za granicą

    Czy mogę korzystać z polskiego numeru za granicą?

    Tak, z naszej usługi można korzystać wszędzie tam, gdzie jest dostęp do internetu, także poza granicami Polski. Osoby dzwoniące do nas będą wybierały nasz polski numer stacjonarny, więc będą ponosić koszty jak za połączenie z polskim numerem stacjonarnym.

    Wiele stref w jednym telefonie

    Czy mogę mieć wiele numerów z różnych stref przypisanych do jednego konta sip?

    Tak, usługa multinumer pozwala przypisać do 1 konta sip (lub innego obiektu) wiele numerów telefonicznych.

    Dzięki usłudze możesz np. poprawić wizerunek firmy sprawiając wrażenie "dużej firmy z wieloma oddziałami". Przykład zostosowania usługi multinumer sprawdzisz na przykładzie naszej firmy. Na stronie www.alevoip.pl udostępniliśmy numery telefonów z 49 stref, podczas gdy wszystkie połączenia kierowane są do jednego systemu IVR.

    Koszt usługi multinumer znajdziesz w cenniku.

    Wskazania numerów

    Jak przypisać numer do konkretnej usługi?

    W panelu klienta możesz przypisać numer do dowolnej aktywnej usługi. Na przykład możesz ustawić wskazanie na pokój konferencyjny - wtedy osoba dzwoniąca na ten numer połączy się z pokojem konferencyjnym. Podobnie, wskazanie numeru na usługę IVR spowoduje, że po połączeniu z numerem nastąpi przekierowanie na usługę IVR.

    Jeśli chcesz przypisać numer telefoniczny do konkretnej usługi:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Kliknij w zakładkę "Numery", a następnie "miejskie".
  • Kliknij w ikonkę "ustawienia numeru".
  • Kliknij w zakładkę "wskazanie numeru".
  • Wybierz z listy obiekt, na który ma wskazywać numer.
  • Przenoszenie numerów z innych sieci

    Czy mogę zachować numer, z którego korzystam obecnie w innej sieci?

    Tak, możesz przenieść numery z wielu najpopularniejszych sieci telekomunikacyjnych (np. Orange i Netii).

    Zapoznaj się z procedurą przenoszenia numerów.

    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja